Kezdőoldal Hírek Archív Hírek
Közbeszerzési referens képzés PDF Nyomtatás E-mail

Vargabetű Klub-Műhely Egyesület által szervezett (ROP 3.1.2. által támogatott) a Dr. Soós Ügyvédi Iroda közreműködésével lebonyolítandó közbeszerzési referens képzés

Helyszín: Békéscsaba 2006.03.24.-07.07.

Jelentkezési határidő: 2006.02.23.

Jelentkezéshez a VÁTI Kht. által üzemeltetett, Internetes felületű, e-ügyintézés alapú jelentkezési rendszert kell használni.

A jelentkező első lépésben felkeresi a Váti honlapját (www.vati.hu) . Ott a következő menüpontokon keresztül eljutva

ROP képzési programok » ROP 3.1-es választási » "Képzésre jelentkezőknek" ponton belül a jelentkezési rendszerben regisztrálja magát és belép a rendszerbe.

Itt a regisztrációt követően a jelentkező kiválasztja a számára megfelelő képzést (közbeszerzési referens) valamint a képző intézményt. (Vargabetű Klub-Műhely Egyesület)

Ezt követően a rendszer a megadott adatokból különböző formanyomtatványokat állít elő, amelyeket a jelentkezőnek pályázatában be kell nyújtania.

A pályázatban beadandó dokumentumok (honlapról letölthető formanyomtatvány és egyéb kötelező nyomtatványok):


- Borítólap

- Jelentkezési lap: A honlapon található. Minden jelentkező számára kötelezően csatolandó dokumentum.

A rendszer automatikusan feltölti a jelentkező által megadott adatokkal ezt a formanyomtatványt.

A kinyomtatott, több oldalból álló jelentkezési lap csak akkor érvényes, ha a jelentkező

  • az informatikai rendszer által előállított dokumentumot tölti ki,

  • valamennyi kötelező mezőt kitöltötte,

  • a dokumentumon szerepel, illetve mindegyik oldalán azonos a jelentkezéstechnikai azonosítószám, továbbá az azonosító érvényes (a jelentkezést nem törölték időközben a rendszerből),

  • a megjelölt helyen a jelentkező aláírta,

a dokumentum eredeti aláírást tartalmaz és az eredeti példányt benyújtották!

- Képző intézmény nyilatkozata: Minden jelentkező számára kötelezően csatolandó dokumentum.

A rendszer a Jelentkezési Lapon megadott adatokkal automatikusan feltölti ezt a formanyomtatványt.

A kinyomtatott nyilatkozaton a képzőintézmény felelős ügyintézőjének kézzel kell kitöltenie a hiányzó adatokat, majd szintén a képzőintézmény ügyintézőjének/képviselőjének kell aláírnia és hivatalos pecséttel ellátni a dokumentumot.

  • Csak eredeti, aláírt és hivatalos pecséttel ellátott dokumentum fogadható el!

  • Csak az informatikai rendszerből kinyomtatott formanyomtatvány fogadható el!

A jelentkezéstechnikai azonosítónak kötelezően szerepelnie kell a dokumentumon (az informatikai rendszer automatikusan ráhelyezi) és a nyilatkozaton szereplő azonosítószámnak meg kell egyeznie a jelentkezési lapon szereplő jelentkezéstechnikai azonosítószámmal!

- Felnőttképzési szerződés: Minden jelentkező számára kötelezően csatolandó dokumentum.

A dokumentumot a jelentkező által kiválasztott képzésre vonatkozóan a képzőintézmény készíti el.

Eredeti szerződést vagy eredetivel egyező másolatot szükséges csatolni! Az eredeti felnőttképzési szerződésről készített másolaton a jelentkező aláírásával, vagy a képzőintézmény felelős ügyintézőjének aláírásával és az intézmény pecsétlenyomatával szerepeljen, hogy az "Eredetivel egyező másolat"!

- A Küldő Szervezet Támogató Nyilatkozata: A rendszer a Jelentkezési Lap kitöltése során a jelentkező által megadott adatokkal automatikusan feltölti ezt a formanyomtatványt.

Fontos, hogy a nyilatkozatot aláíró személy azonos legyen a nyilatkozaton és a Jelentkezési Lapon a küldő szervezetre vonatkozóan megjelölt aláíró személlyel!

A nyilatkozatot aláíró személy aláírási címpéldányának másolatát kötelező csatolni a jelentkezési dokumentációhoz! (Más személy aláírási címpéldánya nem fogadható el!)

Csak az eredeti, aláírt, illetve lepecsételt nyilatkozat fogadható el!

- Önkormányzati igazolás: A rendszer a Jelentkezési Lap kitöltése során a jelentkező által megadott adatokkal automatikusan feltölti ezt a formanyomtatványt.

A nyomtatványt hivatalosan aláírhatja a települési jegyző (körjegyző), aljegyző, polgármester, alpolgármester, továbbá a megyei főjegyző, illetve aljegyző.

Az Igazolást aláíró személy és a Jelentkezési Lapon a küldő szervezet aláírójaként szereplő személy ugyanaz legyen!

Az aláírás mellett a küldő szervezet hivatalos, címeres körpecsét lenyomata szerepeljen ezen a dokumentumon!

Csak az eredeti, aláírt, illetve lepecsételt dokumentum fogadható el!

Ez a nyomtatvány csak a megválasztást vagy a bizottsági tagságot igazoló dokumentummal együtt érvényes!

A nyomtatványon felsorolt tisztségviselők helyett az aláírásra jogosult helyettes is aláírhat, de ebben az esetben a ténylegesen aláíró személy nevét és tisztségét - kézzel írva - olvashatóan fel kell tüntetni a formanyomtatványon!

- A létesítéséről szóló jogszabály másolata: A létesítéséről szóló jogszabály másolatát szükséges csatolni a jelentkezéshez úgy, hogy az eredeti joganyag száma jól olvasható, azonosítható legyen, illetve az a Jelentkezési lapon megjelölt küldő szervezet létesítésére vonatkozzon!

Nem szükséges a teljes dokumentumot mellékelni, elegendő a vonatkozó részek megjelölése, kiemelése és ezen oldalak csatolása.

A másolaton az eredeti joganyag száma és címe jól olvasható legyen!

- Cégkivonat másolata: A jelentkezés beadásának dátumához viszonyított 90 napnál nem régebbi cégkivonat másolatát szükséges benyújtani! (90 napnál régebbi cégkivonat másolata nem fogadható el!)

A kivonat a Jelentkezési Lapon megjelölt küldő szervezetre kell vonatkozzon!

Terület- és település-fejlesztéssel foglalkozó önkormányzati tulajdonú közhasznú társaságok esetében a cégkivonatnak igazolnia kell, hogy az önkormányzat (rész)tulajdonos!

- Hatályos létesítő okirat másolata (az esetleges módosítást jóváhagyó végzéssel):

A dokumentum a hatályos létesítő okirat (alapító okirat, alapszabály, szerződés stb.) másolata, az esetleges módosítást jóváhagyó végzéssel kiegészítve, amely eredetivel egyező és a Jelentkezési Lapon megjelölt küldő szervezet létesítését igazolja!

Az alábbi célcsoportok

  • Terület- és település-fejlesztéssel foglalkozó önkormányzati tulajdonú közhasznú társaságok

  • Helyi önkormányzat által létrehozott közalapítvány

  • Közhasznú vagy kiemelten közhasznú civil szervezetek

  • Közhasznú társaságok

munkatársai jelentkezése esetén a küldő szervezet hatályos létesítő okiratának másolata alapján a szervezet tevékenységei között szerepelnie kell az 1997. évi CLVI. a közhasznú szervezetekről szóló törvény 26. § c) pontjában meghatározott cél szerinti tevékenységek közül a 1., 2., 3., 4., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 15., 17., 18., 19., 21., 22. pontok valamelyikének!

A Terület- és település-fejlesztéssel foglalkozó önkormányzati tulajdonú közhasznú társaságok munkatársai jelentkezése esetében a létesítő okirat másolata alapján a szervezet (rész)tulajdonosaként szerepelnie kell az önkormányzatnak!

Kereskedelmi és Iparkamarák alkalmazottai esetében nem szükséges a teljes dokumentumot mellékelni, elegendő a dokumentum előlapjának (címlap), illetve a vonatkozó részek másolatát csatolni!

A vállalkozásfejlesztési alapítványok esetében a létesítő okirat szerint az alapítvány célja a vállalkozások fejlesztéséhez kell kapcsolódjon!


- Önkormányzati társulás/kistérségi társulás alapító okiratának másolata:

Az önkormányzati társulás/kistérségi társulás alapító okiratának másolatát kötelező mellékelni az alábbi célcsoportoknak:

  • Kistérségi társulások munkaszervezeteinek munkatársai

Kistérségi (vidékfejlesztési) menedzserek

- Aláírási címpéldány másolata: Minden jelentkező számára kötelező az aláírás igazolása! Az aláírási címpéldányt nem a Jelentkezőtől, hanem a Jelentkező jogosultságát igazoló szervezet aláírási joggal rendelkező képviselőjétől szükséges!

Az aláírás címpéldány dokumentumot nem kell eredeti példányban beadni, hanem az eredeti aláírási címpéldány másolatát kell benyújtani.

Nem szükséges közjegyző által külön hitelesíttetni a másolatot!

Az aláírási címpéldányon szereplő adatoknak azonosnak kell lenni a jelentkező által megadott adatokkal (küldő szervezet neve, aláíró neve), azaz aláírónak meg kell egyeznie az aláírási címpéldányon szereplő személlyel.

Az aláíró személy az aláírási címpéldányon rögzített formában használja aláírását a jelentkezési dokumentációban!

Az alábbiakban felsorolt célcsoportok esetén nem kötelező az aláírási címpéldány csatolása, de szükséges az aláírási jogosultságnak un. egyéb igazolása:

  • Önkormányzatok választott testületeinek tagjai

  • Kisebbségi települési önkormányzatok képviselői

  • Közvetett módon létrejövő helyi kisebbségi önkormányzatok képviselői

  • Közvetlen módon létrejövő helyi kisebbségi önkormányzatok képviselői

  • Kistérségi megbízottak

  • Kistérségi menedzserek

Ezekben az esetekben fontos, hogy a küldő szervezet hivatalos, aláírásra jogosult képviselőjének aláírása mellett szerepeljen az aláíró olvasható neve, hivatali beosztása és a képviselt szervezetnek (pl.: a Magyar Köztársaság) címerével ellátott körbélyegző lenyomata a dokumentumon!

- Foglalkoztatói Igazolás: A rendszer automatikusan feltölti a Jelentkezési Lapon a küldő szervezetre vonatkozóan megadott adatokkal ezt a formanyomtatványt.

I. több mint 6 hónapja munkaviszonyban áll

(Csatolandó a jelentkezési dokumentációhoz a munkaszerződés másolata.)

II. közalkalmazotti jogviszonyban és vezető beosztásban áll (Csatolandó a jelentkezési dokumentációhoz a vezetői kinevezés másolata.)

III. több mint 6 hónapja munkavégzésre irányuló megbízási jogviszonyban áll

(Csatolandó a jelentkezési dokumentációhoz a munkavégzésre irányuló megbízási jogviszonyt igazoló szerződés másolata.)

IV. több mint 12 hónapja ingyenesen, rendszeresen és folyamatosan végzett tevékenységre irányuló megbízási jogviszonyban áll

(Csatolandó a jelentkezési dokumentációhoz az ingyenes tevékenységre irányuló, megbízási jogviszonyt igazoló szerződés másolata)

V. A szervezet (civil szervezet valamint vállalkozásfejlesztési alapítvány, kereskedelmi és iparkamara illetve közalapítvány) kezelő, ügyintéző és képviseleti feladataival megbízott választott tisztségviselőjeként jogviszonyban áll.

(Csatolandó a hatályos létesítő okirat másolata - az esetleges módosítást jóváhagyó végzéssel -, továbbá egyéb dokumentum, amely alapján egyértelműen megállapítható a betöltött tisztség!)

A munkaviszonyra vonatkozó igazolás helyettesíthető az EMMA (Egységes Magyar Munkaügyi Adatbázis) rendszerből kinyomtatott, és valamely Megyei Munkaügyi Központ által hitelesített (www.emma185.hu vagy www.afsz.hu) igazolással.

- A kinevezést igazoló dokumentum másolata: A dokumentum a helyi önkormányzati intézmények vezető beosztású alkalmazottai célcsoportba tartozó személy beosztását szolgálja igazolni.

A kinevezést igazoló dokumentum eredeti példányának másolatát kell mellékelni! A vezetői kinevezés dokumentum hiányában a vezetői pozíció egyéb módon - más, ezt igazoló dokumentum másolatának becsatolásával - is igazolható.

- A megválasztást igazoló dokumentum másolata: A dokumentum a helyi önkormányzatok választott testületeinek tagjai célcsoportba tartozó személy mandátumát, illetve státuszát szolgálja igazolni.

A megválasztást igazoló dokumentum eredeti példányának másolatát kell mellékelni!

A mandátum érvényességét igazolja (keltezése nem régebbi, mint 2002)!

- Megbízási jogviszonyt igazoló szerződés másolata: A szerződés másolatát kell mellékelni!

A szerződés a jelentkező és a küldő szervezet között jött létre.

A szerződésnek legalább 6 hónap folyamatos jogviszonyt kell igazolni az alábbi célcsoportok esetében:

  • Megyei és térségi területfejlesztési tanácsok munkaszervezeteinek munkatársai

  • Kistérségi menedzserek

  • Kistérségi társulások munkaszervezeteinek munkatársai

  • Terület- és település-fejlesztéssel foglalkozó önkormányzati tulajdonú közhasznú társaságok alkalmazottai

  • Helyi önkormányzat által létrehozott közalapítvány munkatársai

  • Vállalkozásfejlesztési alapítványok

  • Közhasznú és kiemelten közhasznú civil szervezetek munkatársai

  • Közhasznú társaságok munkatársai.

A szerződés igazolja, hogy ellenszolgáltatás ellenében történik a tevékenység végzése!

A közhasznú és kiemelten közhasznú civil szervezetek munkatársai esetében a jogviszony tartalma a küldő szervezet alaptevékenységére vonatkozhat kizárólag!

A közhasznú és kiemelten közhasznú civil szervezetek munkatársai esetében ezt a típusú dokumentumot kell csatolni abban az esetben is, ha a jelentkező több mint 12 hónapja ingyenesen, rendszeresen és folyamatosan végzett tevékenységre irányuló megbízási jogviszonyban áll a küldő szervezettel.

A szerződés a jelentkező és a küldő szervezet között jött létre.

A dokumentum legalább 12 hónap folyamatos jogviszonyt igazol!

A jogviszony tartalma a küldő szervezet alaptevékenységére vonatkozhat kizárólag!

A szerződésben a tevékenység végzése nincsen ellenszolgáltatáshoz kötve!


A kinyomtatott dokumentumokat aláírva az egyéb szükséges csatolandó dokumentumokkal kiegészítve kell a munkahely szerint illetékes regionális fejlesztési ügynökséghez benyújtani 1 eredeti és 2 másolati példányban.

A jelentkezési dokumentációt legkésőbb a képzés megkezdése előtt 30 nappal kell benyújtani a munkavégzés helyszíne szerint illetékes Regionális Fejlesztési Ügynökséghez személyesen, vagy postai úton.


Amennyiben a jelentkezés minden jogosultsági kritériumnak megfelelt, a jelentkező meghívást kap a VÁTI Kht. Regionális Képviseleti irodájába adategyeztetés, valamint a költségtérítési megállapodás megkötése céljából. Az elbírálás esetleges negatív eredményéről postán kap értesítést a jelentkező.



A tájékoztató anyag megtekinthető itt.
 
Kezdőoldal Hírek Archív Hírek